Hotel Hilton Hurghada Plaza 5*

Hurgada je jedno od najpoznatijih letovališta na Crvenom moru i pionir egipatskog turizma. Izgradnja Hurgade je počela šezdesetih godina prošlog veka i grad se razvijao u nekoliko turističkih zona – prema jugu ka Sal Hašišu i zalivima Makadi i Soma i prema severu do mesta El Guna. Duž obale od preko 50 km nalaze se mnogobrojni hotelski kompleksi svih kategorija koji će vaš boravak učiniti izuzetnim. Toplo, čisto Crveno more koje obiluje nepreglednim podvodnim bogatstvom, pogodno polazište za obilazak drevnog Egipta, prelepo Rajsko ostrvo u neposrednoj blizini letovališta, bezbroj mogućnosti za šoping i usavršavanje cenjkanja samo su neki od razloga zašto je Hurgada  idealna destinacija za vaš odmor iz snova.o Dahabsko zaštićeno područje kojim se upravlja zaštićenim resursima.
 
 
Hotel Hilton Hurghada Plaza 5*
 
 

 

 

Lokacija: Hotel Hilton Hurghada Plaza jedan je od prvih i najpoznatijih hotela u Hurgadi. Hotel je u potpunosti renoviran i ponovo otvoren 2019. godine.  Udaljen je osam kilometara od starog turističkog centra Sakale i oko 13 kilometara od aerodroma. Nalazi se u mirnom delu Hurgade, u blizini centra Dahara. Hotel je zbog lokacije, visokog kvaliteta usluge i sadržaja idealan za parove.

Sadržaj hotela: Hotelski kompleks čine glavna zgrada sa šest spratova i annex zgrada u kojoj su smeštene premium sobe. Hotel ima svoju privatnu peščanu plažu sa marinom, na kojoj gosti hotela mogu bez doplate da koriste peškire, ležaljke i suncobrane. U okviru hotela na raspolaganju gostima su dva otvorena bazena za odrasle i jedan bazen za decu (sa nekoliko tobogana za mlađu decu). Tokom zimske sezone greju se svi bazeni. Od sportskih i zabavnih aktivnosti tu su tereni za tenis, odbojka, skvoš, stoni tenis, fitness centar, različiti vodeni sportovi i razne vrste animacija. Takođe, hotel Hilton Plaza ima veliki, odlično uređen, Spa centar u okviru kog gosti mogu da koriste teretanu besplatno, a ostali sadržaji su uz doplatu. Za decu su tu igralište, dečiji klub, bazen sa aqua parkom, dečiji meni i dečija animacija. Hotel ima organizovan prevoz do centra Hurgade shuttle busom, svaki dan u popodnevnim i večernjim satima, uz doplatu. Besplatan Wi-Fi internet dostupan je u celom hotelu.

Sadržaj soba: Hotel Hilton Hurghada Plaza u ponudi ima 495 moderno opremljenih smeštajnih jedinica. Sve sobe su savremeno opremljene i imaju klima uređaj, SAT LCD TV, sef, mini bar, ketler i set za kafu, kupatilo opremljeno sa kadom i tuš kabinom, Wi-Fi internet. U ponudi su standardne sobe (imaju francuski balkon, 36 m²), deluxe sobe sa pogledom na more (površine 33 m²), superior sobe sa pogledom na more (površine 44 m²), premium sobe (površine 44 m²) koje imaju uređen kuhinjski deo i nalaze se u zgradi koja je bliže plaži, kao i različiti tipovi apartmana.

Usluga: All inclusive – samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima. Hotel u svojoj ponudi ima devet restorana i barova, uključujući restoran koji služi plodove mora i gleda na marinu. Doručak, ručak i večera služe se u glavnom restoranu – Rostrata, a dva à la carte restorana – Lophelia Seafood i Asian restoran su besplatni jednom u periodu od sedam dana. Gostima je na raspolaganju i nekoliko barova – Lobby Bar Coquina, Bluefin Pool Bar, Delphine Pool Bar, Poseidon Cafe i Sands Beach Bar. U AI konceptu su čaj, kafa, kolači, užine, sladoled, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, a uz doplatu su shisha bar, à la carte restorani, Poseidon Cafe, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića kao i sve drugo van koncepta.

 

CENA:

NA UPIT 

 KONTAKT: 018/290 099; 069/ 44 84 633;069/ 44 84 634

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE: 

  • Avio prevoz – direktan čarter let na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd ili Niš – Hurgada – Niš (u zavisnosti od odabranog programa putovanja);
  • Aerodromske i avio takse takse koje u trenutku objavljivanja programa iznose:
  • Polazak iz Beograda: 22,59 taksa aerodroma Nikola Tesla, EUR 30,37 taksa aerodroma u Hurgadi, EUR 0,98 naknada za unapređenje vazdušnog saobraćaja Republike Srbije),
  • Polazak iz Niša EUR EUR 1,98 taksa aerodroma Niš «Konstantin Veliki», EUR 30,37 taksa aerodroma u Hurgadi, EUR 0,98 naknada za unapređenje vazdušnog saobraćaja Republike Srbije);
  • Usluga povratnog transfera na relaciji aerodrom – hotel – aerodrom;
  • Usluga smeštaja i pratećih usluga u izabranom hotelu, na bazi izabranog broja noćenja;
  • Usluga predstavnika organizatora ili predstavnika inopartnera na destinaciji;
  • Troškovi organizacije turističkog putovanja.

JEDINSVENA CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:

  • U cenu putovanja nije uključena YQ taksa (aviokompanijska doplata za gorivo) koja trenutno iznosi 0 eur – plaćanje takse je obavezno.
  • YQ taksa podleže promeni i doplaćuje se u agenciji u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta najkasnije 15 dana pre polaska na put. Visinu YQ takse određuje avio kompanija i plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije. Takse placaju odrasli i deca starija od 1.99 god. Visina doplate YQ takse ne može biti osnov za otkazivanje aranžmana. Ukoliko putnik želi da otkaže putovanje zbog naplate YQ takse obračunavaju se troškovi otkazivanja prema OUP.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
  • Troškovi fakultativnih izleta u organizaciji inopartnera (prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja za kvalitet i cenu osim ukoliko nije drugačije naznačeno);
  • Individualni i dodatni hotelski troškovi
  • Viza za Egipat, kupuje se na aerodromu u Hurgadi po sletanju po ceni od 25USD
  • Uslugu PCR ili antigenskog testiranja ukoliko je obavezno za ulazak u zemlju.

 

Važno obaveštenje za ulazak u Egipat – online formular. Sve informacije o ulasku u Egipat i povratku u Srbiju možete pronaći i na našem sajtu. Uslovi ulaska se stalno menjaju pa molimo putnike da se i sami raspitaju o uslovima putovanja u ambasadi Egipta.

  1. Uslovi za ulazak vezani za COVID-19 regulative:
  2. 1) Sertifikat o vakcinaciji sa QR kodom– Minimum dve doze pritom da druga doza nije primljena manje od 14 dana pre polaska. Ne postoji uslov da druga doza važi 6 ili 7 meseci kao za neke destinacije. (Sertifikat se vadi u poštama)
  3. 2) PCR testsa QR kodom ne stariji od 48h
  4. 3) Antigenski testsa QR kodom ne stariji od  24h

Sprovođenje svih programa putovanja agencije Barcino Tours zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Republike Srbije, krajnje destinacije kao i države tranzita. Važno je napomenuti da su moguće izmene uslova za realizaciju putovanja, u smislu ukidanja pojedinih mera ili uvođenje novih, od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja. Za realizaciju putovanja, relevantni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. U cilju realizacije ugovorenog putovanja svi putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja.
Obzirom na epidemiološku situaciju prouzrokovanu virousom COVID 19, sve destinacije se vode protokolima i pravilima koje je predložila Svetska zdravstvena organizacija.
Svaki pojedinac je pozvan da poštuje mere za sprečavanje korona virusa, a sve u cilju očuvanja ličnog zdravlja kao i zdravlja drugih ljudi.
Na samom aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu tokom transferera na destinaciji svi putnici su u obavezi da nose zaštitne maske. Na pasoškoj kontroli zbog potvrde identiteta putnici su obavezni da skinu masku. Moguće je beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion na pojedinim aerodromima.
Na svim destinacijama u svim askpektima, primenjuju se mere fizičke i socijalne distance, tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika, kao što su porodice ili osobe koje putuju zajedno, mogu da zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Nasumično testiranja putnika na destinaciji je takođe moguće.
Na aerodromima, u svim smeštajnim objektima i svim drugim javnim punktovima biće dostupna sredstva dezinfekcije.
Upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha, deo je obavezne procedure kao i provetravanje zatvorenih prostorija. Između korišćenja biće dezinfikovane sve kontaktne površine, dok će se vozila kojima se obavlja transfer putnika takođe redovno provetravati.
Posle svake upotrebe ležaljki i suncobrana na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija. Predviđeno rastojanje između suncobrana je od 4 m i rastojanje između ležaljki je od 2 m. U skladu sa propisanim količinama koje odobrava Svetska zdravstvena organizacija, biće izvršeno hlorisanje svih bazena i drugih vodenih površina u okviru objekata. Svim putnicima se savetuje nošenje sopstvenih peškira za plažu.
Za maksimalno bezbedan boravak, primenjivaće se sve mere i protokoli u svim hotelskim i apartmanskim objektima. Kompletno osoblje dužno je da nosi zaštitne maske. U cilju što manjeg kontakta sa gostima svi zaposleni prošli su odgovarajuće obuke. Prijava na recepcijama hotela biće sprovedena uz minimalni kontakt i maksimalnu predostrožnost. Specijani protokoli biće primenjeni ukoliko se primete bilo kakvi znaci bolesti.
Osoblje hotela dužno je da izvrši dezinfekciju svih ključeva i kartica, dok će beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji biti predviđeno za pojedine objekte. Propisano rastojanje od 2 m između stolova u barovima i restoranima biće obavezno. Ishrana gostiju po principu samoposluživanja biće regulisana postavljanjem zaštitnih barijera, dok će osoblje biti zaduženo za serviranje hrane. Neki objekti imaće izmenjeni sistem posluživanja hrane i pića. Gosti prvi dan boravka ulaze u predhodno dezinfikovane smeštajne jedinice. Pojedini mini klubovi za decu radiće sa smanjenim kapacitetima , dok u pojedinim objektima uopšte neće biti otvoreni. Kako bi kontakata sa gostima bilo što manje, održavanje higijene smeštajnih jedinica biće na zahtev gostiju.
Objekti imaju pravo izmene koncepta bez predhodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Barcino Tours-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
*u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;
*u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
Svi popusti se odnose na osnovnu cenu aranžmana, ali ne i na doplate (za porodičnu sobu, dodatni ležaj, sobu s pogledom na more…) i ostale troškove van ugovorenih usluga, plaćaju se na recepciji hotela ili predstavniku ino partnera;
– Zbog trenutne situacije prouzrokovane virusom COVID postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu dostupni u terminu boravka i agencija ne snosi odgovornost za bilo kakve promene u načinu služenja usluga i ograničenja u hotelu ili na destinaciji boravka. Izmena načina služenja usluga ne može biti predmet žalbe ili uslov za otkazivanje putovanja od strane putnika.
– Akontacija u iznosu od 30% plaća se prilikom rezervacije. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. U slučaju da hotel ne potvrdi rezervaciju, akontacija se vraća putniku.
– Popusti za decu važe u pratnji dvoje odraslih, osim ako nije drugačije navedeno.
– Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE, FIRST MINUTE ili putem SPECIJALNIH PONUDA proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
– Većina hotela iz ponude ima dnevne akcije i promocije za određeni period boravka, informacije dostupne u agenciji. Dnevne akcije ne mogu da se kombinuju sa specijalnim popustima za rane rezervacije!
– Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
– Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja.
– Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji
– Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta i za te stvari organizator nije odgovoran.
– Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sedište u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
– Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji. Sve fotografije su preuzete sa zvaničnog sajta hotela.
– U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, ukoliko politikom hotela nije drugačije određeno.
– Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
Dozvoljena težina prtljaga 20kg po osobi, a ručnog prtljaga 5kg po osobi (deca od 0-1,99 godina nemaju pravo na besplatan prtljag, već samo na sklopiva kolica). Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja nema uticaja). U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.
Deca od 0-2 godine plaćaju 50eur i nemaju mesto u avionu, niti pravo na besplatan prtljag.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata i smeštajnih jedinica, zajedno sa doplatama i popustima, dostupni su i na web stranici: https://barcino.travel/
Raspodelu smeštajnih jedinica vrši isključivo osoblje recepcije hotela, a sve dodatne zahteve i želje će se proslediti smeštajnom objektu, pri čemu Organizator putovanja ne garantuje i njihovo izvršenje, već samo naplaćenu uslugu. Ulazak u sobe je po pravilu posle 15h, izlazak iz sobe pretposlednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu van navedenog vremena iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Putnici su u obavezi da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i tokom trajanja turističkog putovanja;
Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se odmah treba obratiti;
Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama prilikom zaključenja ugovora moraju obavestiti Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati. U suprotnom, postoji mogućnost da hotelijeri povećaju cenu smeštaja na licu mesta, jer cene iz Programa važe samo za državljane koji putuju sa putnim ispravama Republike Srbije;
Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama, a prilikom zaključenja Ugovora nisu obavestili Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati, dužni su da se sami informišu o viznim, zdravstvenim i ostalim uslovima boravka preko web stranice http://www.mfa.gov.tr/sub.en.mfa?cc4e437c-6769-4d79-9017-10b63c651224
Podaci sa predmetnih web stranica validni su u trenutku objavljivanja Programa putovanja. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava;
U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak odnosno ne obezbede validne putne isprave (moraju biti važeće šest meseci posle datuma završetka turističkog putovanja, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i otkaz iz navedenih razloga smatraće se otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja;
Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta i promene tarifa prevoznika i promene cene avio taksi;
Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti koje nije mogao predvideti, izbeći ili otkloniti;
Organizator putovanja ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja;
Avionske karte, vaučeri i ostala dokumenta biće uručeni putnicima na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.
Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao na let ili transfer zbog zakašnjenja pri dolasku na aerodrom. Za putnike koji zakasne iz neopravdanih razloga primenjivaće se skala otkaza utvrđena Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja kao da su odustali na dan polaska.
Data vremena letova su preliminarna i utvrđena ugovorom između organizatora putovanja i avio kompanije Air Serbia. Avio kompanija zadržava pravo promene vremena letova i tačno vreme letova biće javljeno organizatoru putovanja do 48h pre leta.
Minimalan broj potreban za realizaciju Programa putovanja je 100 putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika Organizator putovanja ima pravo da otkaže putovanje 5 dana pre polaska.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizator ovog putovanja je T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja, MB: 20106182 Licenca OTP 183/2021 kategorija A od 19.11.2021. Program br 1, Turska – Antalijska regija, Cenovnik br. 1, važi od 10.12.2021. Za ovo putovanje važe opšti uslovi putovanja T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja. Web sajt www.barcino.travel „Leto 2022.“ kao i Opšti Uslovi Putovanja Bacino Tours-a su sastavni deo cenovnika

 

 

 

AGENCIJA AEROTURS

Garancija putovanja

Opšti uslovi putovanja

TA Aero Turs Niš

Opšti uslovi putovanja